Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Thursday, April 9, 2015

میری ساری دُعائیں






مُجھے یقیین ہے
میری ساری دُعائیں 
جو میرے دِل کے نہاں خانوں سے 
باہر کبھی نِکلی ہی نہیں 
وہ دُعائیں جنہیں میں 
خود سے بھی چھپ کہ مانگتی ہوں 
وہ دُعائیں بھی 
اُس تک 
جاتی تو ہیں 
تبھی تو کِسی روز اچانک 
قبولیت کی دستار پہن کر 
حقیقت میں ڈھل جاتی ہیں
ایسی ہی ایک دُعا 
میں نے خود سے چُھپ کر مانگی ہے 
گھنٹوں خود پہ نظر رکھی 
تب خود کی آنکھ سے اوجھل ہو کر 
یہ جسارت کر پائی ہوں ۔۔ 
بس تم میرے ساتھ رہو
اور 
جب تم گھر سے باہر جاؤ 
فرشتے تمھاری ڈھال بنیں 
ہر اُس آنکھ سے تم کو بچائیں 
جو ہم دونوں کو دُور کرے ۔۔ آمین 



1 comment:

  1. It's truly a great and useful piece of information. I'm glad that you simply shared
    this useful info with us. Please keep us up to date like this.
    Thank you for sharing.

    Here is my page; paid surveys (http://paidsurveysb.tripod.com)

    ReplyDelete

')