Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Monday, August 13, 2018

اے رب


اے رب میں تجھے بہت چاہتی ہوں
تیرے پاس بھی آتی ہوں
دعا میں تیری قربت بھی مانگتی ہوں
ندامت کا احساس لیے کھڑی ہوں
گناہوں کے بوجھ کو اٹھا کے پھرتی ہوں
تیرے حضور ہی تو سجدہ کرتی ہوں
جب اشک بہاتی ہوں بے تحاشا روتی ہوں
وجود کانپتا بھی ہے میرا
محسوس سرورِ عبادت بھی ہوتا ہے
ِیارب تھوڑا سا غرور بھی ہوتا ہے
تجھ سے ہمکلام ہوئی تھی
بہت مسرور ہوئی تھی
پر یہ کیوں ہوتا ہے میرے رب؟
جب طبیعت ہلکی ہوتی ہے
دل شاد ہوتا ہے
پھر دنیا میں مشغول ہوجاتی ہوں
پھر گناہوں سے لبریز ہوتی جاتی ہوں
یہ بوجھ اٹھا کے بہت تھک جاتی ہوں
پھر تیرے ہی پاس آتی ہوں
اشک بہاتی ہو خود کو سمجھاتی ہوں
میں تجھ سے جڑا رہنا چاہتی ہوں
گناہوں سے پاک ہونا چاہتی ہوں
غیبت کر کے مردار بھائی کھاتی ہوں
مجھے خوف کیوں نہیں آتا
جھوٹ بولتی ہوں
دل دکھاتی ہوں
جبکہ جانتی ہوں دل میں تو بستا ہے
پھر بھی گناہ پہ گناہ کرتی ہوں
کیا کروں رب میں ایسا
میں بن جاوُں ایسی
ماں کی کوکھ سے آئی تھی جیسی
چپ رہوں تاکہ غیبت سے محفوظ رہوں
تو احباب پریشان ہوتے ہیں
لب کھولوں تو گناہ بیاں ہوتے
!!یارب ابلیس کو تو قید کر دے نہ 
بلکہ اسے ناپید کردینا
یاکوئی اسباب بنا ایسا
میں دُھل جاوُں زم زم سے
کوئی ایسی نیکی کر جاوُں
تیری منظورِ نظر بن جاوُں
یارب نہیں برداشت اور مجھ میں
تیرا حکم نہیں نہ کہ طالبِ موت ہو جاوُں ؟
!تو پھر یارب 
دیدارِ مصطفٰیؐ عطا ہوجاےُ مجھے یارب
یارب میرا مدفن اب مدینہ بن جائے یارب
جب مجھے موت آئے یارب
اشکبار تیرا آسماں بھی ہوجائے یارب
ایسے اعمال بنا دینا مولا
ِ جنت کے اسباب بنا دینا مولا
گناہوں سے چور ہوں
جانتی ہوں پر
تیرے محبوب کی امتی ہوں
اس بات کا بڑا مان رکھتی ہوں یارب
یہ یقین ہی جینے کا سامان ہے یارب
جب گناہوں سے پاک ہوجاوُں
تو پھر یارب میں مر جاوُں 
آمین یا رب العالمین💟 ‏


1 comment:

  1. اے میرے رب کریم یہ دعا قبول فرما۔۔
    اور میرے مشکلوں کو بھی آسان کردے
    آمین

    ReplyDelete

')