Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Saturday, September 1, 2018

پتا نہیں اب میں مظبوط ہو گئی یا کمزور


پتا نہیں اب میں مضبوط ہو گئی یا کمزور
اب میرے اندر ابال اٹھتے ہیں۔۔۔میں باتوں کو پی جاتی ہوں
مجھے اب کوی حال۔پوچھے تو ہنس کر کہتی ہوں ٹھیک ہوں
اب مجھ سے کوئی کتنے پیار سے بھی پوچھے اداس ہو میں مسکرا دیتی ہوں__نہیں تو!
اب میں اپنے پاس بیٹھے انسان کو بھی پتہ نہیں چلنے دیتی میرے اندر کیا چل رہا ہے
اب میرے لیے باتیں بے معنی ہو گئی ہیں__کسی کیلۓ اب میری نظر ہی کافی ہے
مجھے ایسے لگتا ہے جیسے مویز میں دیکھتے ہیں نا ایک انسان کو بہت زیادہ مظبوط بنانے کیلئے کتنی تکلیف دینی پڑتی ہے پھر وہ ہمیشہ کیلئے مظبوط ہو جاتا ہے۔۔۔ہر ڈر کے
آگے__ہر ہار کے__آگےشاید میں بھی اس مقام پر پہنچ جاؤں



1 comment:

  1. بولے تو کندن ...
    ویسے لفظ " مضبوط" ہے مظبوط نہیں.

    ReplyDelete

')