Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Sunday, January 24, 2021

اگر مجھے مرنا پڑا تو میں مرنے سے پہلے زندگی سے بھرا اک بھرپور سانس لینے کی خواہش کروں گی

اگر مجھے مرنا پڑا تو 
میں مرنے سے پہلے 
زندگی سے بھرا 
اک بھرپور سانس لینے کی 
خواہش کروں گی
اور پتا ہے کہ زندگی کیا ہوتی ہے؟ 
زندگی وہ لمحہ راحت ہوتا ہے 
جب آپ کے آس پاس 
ہر آنکھ جب بھی اٹھتی ہو
مسکراتی ہو اور بتاتی ہو 
کہ ہم آپ کے اپنے ہیں.
اور اگر موت مہلت دیتی 
تو سب اپنی زندگی میں 
زندگی جی لیتے.
پر موت کا کہنا ہے کہ 
میں موت ہوں 
اور میں مارنے آئی ہوں.
بنا رکے، بنا سنے، بنا کہے 
مجھے خاموش کرانا آتا ہے 
اور تمہیں بتاؤں کہ 
مجھے ایسی خاموشی 
راس آتی ہے جس میں 
میں بنا کہے، بنا سنے 
خاموش ہو جاؤں.
اور پیچھے سب 
آنکھیں صاف کرتے رہ جائیں.
اور پھر مسکرا کر کہیں..
یہ یہی تھی ابھی 
اور اب ہمیشہ یہیں رہے گی.
تو میں تب موت کو بتاؤں گی 
کہ تمہارا آنا بس مجھے اک 
اور جہان میں لے آنا ہے.
چھوڑا تو میں نے کچھ بھی نہیں ہے.
اور دعا کرو کہ 
موت تب مسکرا کر کہے 
زہے نصیب
یہاں بھی سب کچھ تمہارا ہی ہے.


No comments:

Post a Comment

')