Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Tuesday, July 13, 2021

بہت سادہ ہے وہ اور اُس کی دُنیا میری دُنیا سے سَراسَر مُختلف ہے



 بہت سادہ ہے وہ

اور اُس کی دُنیا 

میری دُنیا سے سَراسَر مُختلف ہے

الگ ہیں خواب اُس کے

زندگی میں اُس کی ترجیحات ہی کچھ اور لگتی ہیں


بہت کم بولتا ہے وہ

مجھے

اُس نے لِکھا ہے

"صُبح،

میں نے لان میں کچھ خُوبصورت پُھول دیکھے

مجھے بے ساختہ یاد آ گئیں تم


مجھے معلوم ہے

میں عُمر کے اُس مَلگجے حصّے میں ہوں

جب میرا چہرہ

کِسی بھی پُھول سے قُربت نہیں رکھتا

مگر جی چاہتا ہے

اُس کی باتوں پر

ذرا سی دیر کو ایمان لے آؤں



No comments:

Post a Comment

')