Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Sunday, July 23, 2023

مجھے وہ دن بہت یاد آتے ہیں جب میں تمہیں دن بھر کی داستان سناتی تھی

 


مجھے وہ دن بہت یاد آتے ہیں

جب میں تمہیں دن بھر کی داستان سناتی تھی

آج میں نے یہ کیا

وہ کیا

آج میں بہت خوش ہوں

آج بہت اداس ہوں

ایسے کیا.... ویسے کیا

آج میرے سر میں درد ہے

بولنے پر آتی تھی تو چپ کرنا بھول جاتی تھی، 

تم بھی چپ چاپ سنتے رہتے تھے میری پاگل باتیں

مگر اب کسی سے کچھ کہنے کا دل نہیں چاہتا

کتنی تکلیف ہو

کتنا دکھ ملے

کسی کو نہیں سناتی

تمہیں اپنی ذات تک رسائی دی تھی

تمہارے لہجے میں تلخیوں کے بعد

اپنی ذات کو دفن کردیا

تمہارے چلے جانے کے بعد 

" میں نے چپ رہنا سیکھ لیا" ــــ



No comments:

Post a Comment

')