Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Sunday, December 13, 2020

مجهے ضرورت ہے۔.

مجهے ضرورت ہے۔...
اُس چھوٹی سے چھوٹی آیت پاک کی،...
 اُس چھوٹی سے چھوٹی بات کی، 
اُس چھوٹی سے چھوٹی نصیحت کی، ....
بار بار میرے کانوں میں وہ گونجیں،....🌹
 بار بار میری آنکھیں پڑهیں، بار بار میرا منہ 
اُس طرف رُخ کرے
بار بار میرے کان سنیں... 
جس میں اللّٰہ پاک کہہ رہے ہوں... 
میں تمھارا رب ہوں،...
 میں تمہارے ساتھ ہوں، ..
میں تمہیں یاد کرتا ہوں، تم بهی مجهے یاد کرو، ...
پریشان نا ہو، ہر مشکل کے بعد آسانی ہے۔ ..
میں بڑا مہربان اور رحم فرمانے والا ہوں۔ ❤
ہاں مجهے ضرورت ہے اُن سب چهوٹی چهوٹی
 سرگوشیوں کی جو شفاء ہیں ,امید ہیں...


No comments:

Post a Comment

')