Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Tuesday, June 23, 2015

کون سا نام تجھے دوں ۔۔۔۔۔۔۔ ؟؟


کون سا نام تجھے دوں ۔۔۔۔۔۔۔ ؟؟
یوں بھی گزری ہے کہ جب ۔۔۔۔۔۔۔

درد میں ڈوبی ہوئی شام،
گھول دیتی ہے میری سوچ میں زہرِ ایام !
زرد پڑ جاتا ہے جب شہــــرِ نظر کا مہتاب،
خون ہو جاتا ہے ہر ساعتِ بیدار کا خواب !

ایسے لمحوں میں عجب لطفِ دل آرام کے ساتھ،

مہرباں ہاتھ تیرے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ریشم و بلّور سے ہاتھ،
اپنے شانوں پہ میرے ســـــر کو جھکا دیتے ہیں!!

جس طرح ساحلِ امید سے بے بس چہرے ۔۔۔۔۔۔۔۔

دیر تک ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ڈوبنے والے کو صدا دیتے ہیں !

یوں بھی گزری ہے کہ جب ۔۔۔۔۔۔۔

قرب کی سرشاری میں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
چمک اٹھتا ہے نگاہوں میں تیرے حُسن کا شہر،
نہ غمِ دہر کی تلچھٹ، نہ شبِ ہجـــــــر کا زہر !

مجھ کو ایسے میں اچانک تیرا بے وجہ سکوت،

کوئی بے فیـــض نظر، یا کوئی تلوار سی بات !
ان گنت درد کے رشــــــتوں میں پرو دیتی ہے !
اس طرح سے کہ ہر آســــودگی رو دیتی ہے !!
کون سا نام تجھے دوں ؟ میرے ظالم محبوب !
تو ہی قاتل ہے میرا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تو ہی مسیحا میرا !!




No comments:

Post a Comment

')