Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Saturday, June 13, 2015

اے اشک رواں میرے



اے اشک رواں میرے
اے اشک رواں میرے
اتنی تو سمجھ کر لے
تیری چاہ ادھوری ہے
اس شخص کے اور میرے
حائل ہے ایک دنیا
اے اشک رواں میرے
توں کیوں نہی سمجھ پایا
اس شخص سے الفت کو
-
اے اشک رواں میرے
اس شخص سے تو میری
بے نام سے قربت ہے
اس شخص سے تو میری
بے نام سی دوری ہے
-
اے اشک رواں میرے
تیری چاہ ادھوری ہے .
-
توں کیوں نہی سمجھ پایا
سائیں کا بھرم تھا توں
میرا تو حرم تھا توں
توں حرم سے نکل آیا
-
اے اشک رواں میرے
تیری چاہ ادھوری ہے
-
اب صبر ضروری ہے
-
اے اشک رواں میرے
اے اشک رواں میرے


No comments:

Post a Comment

')