Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Thursday, October 1, 2020

زندگی بڑی سہل سی گزر رہی ہے


زندگی بڑی سہل سی گزر رہی ہے (الحمداللہ) 
اس میں کبھی کوئی غم کی رات 
آتی بھی ہے تو اے آسانیاں دینے والے رب!
ضبط کے باوجود کوئی آنسو
اگر بہہ بھی گیا تو وہ 
شکوے میں نہیں بہے گا
بلکہ اسے ان تمام غموں کا صدقہ سمجھا جائے
تیری رضا میں ,میں راضی, میرا قلب راضی 
میری آنکھوں کا پانی بھی راضی! 
میرا جھکا سر بھی راضی 
جو کہ صرف تیری اطاعت میں جھکا ہے
نہ کہ کسی بشر کے لیے
اور نہ ہی کسی خواہش کے لیے
میرا ایمان ہے کہ
خواہشیں من میں ڈالنے والا بھی تُو
ان پر کن فرمانے والا بھی تُو 
انہیں آزمائش بنانے والا بھی یارب تُو ہی ہے
انعام کی صورت ان کو ماتھے پر سجانے والا بھی 
تُو ہی ہے! 
میرے قلب کو ہمیشہ اپنی سمت 
اپنی چاہ میں ہی لگائے رکھنا
ہر قدم تیری چاہ میں اگر اٹھے گا تو
بہار کی سمت جائے گا
ورنہ خزاں ہے راستے سارے
اے بہار و خزاں پر قادر 
جسے چاہے معتبر کرنے والے رب! 



No comments:

Post a Comment

')