Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Tuesday, October 13, 2020

مجھے جاننے پہچاننے کا دعویٰ ہرگز مت کرنا



مجھے جاننے پہچاننے کا دعویٰ ہرگز مت کرنا 
میں انشاجی کی شاعری کی وہ اچھی لڑکی نہیں ہوں 
کہ جس کے لانبے گیسوؤں کا چرچا ہے! 
نہ میں فراز کی غزل سے ملتی حسینہ ہوں
کہ جس کے بات کرنے سے پھول جھڑتے ہیں!
نہ ہی جون کی وہ فارہہ ہوں 
جو فرقت میں سہیلیوں سے ملنا چھوڑ دے! 
نہ میں کسی کو ایسی عزیز تر ہوں کہ
فیض جیسے  معجزوں پہ یقین نہ کرتے ہوئے بھی
لحد سے اٹھ کر آنا چاہیں!m 
میں تو گلزار کی شاعری میں جیتی لڑکی ہوں 
جسے بےپناہ حسن نہ بھی ملا ہو
سادگی انتہا کی عطاہوئی ہو! 
جو کسی کیفے میں بیٹھ کر کافی یا چائے کے تلخ گھونٹ بھر کر بھی میٹھا بولے! 
جس کا پاؤں جھٹک کر چلنا بھی 
خوبصورت ادا مان لیا جائے!
جوجب مرضی ایک سو سولہ چاند کی راتیں 
بلا جھجھک واپس مانگ لے!
شاعری میں لفظوں کی زیبائش سے آراستہ ہو کر بھی 
اپنی سادگی قائم رکھتی ہو!❤


No comments:

Post a Comment

')