Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Wednesday, January 21, 2015

میں منحرف ہوں


مجھے خبر ہے
میں منحرف ہوں 
ہر ایسے فرمان کی جو سوچوں کو رہن رکھ دے 
جو عقل تابوت میں سجا کر 
روایتوں کی سیاہ مہریں 
مرے تخیل پہ ثبت کر دے 
ہر ایسے فرماں کی منحرف ہوں 
جو میرے دل پرصحیفہ جبر بن کے اترے 
جو ظلمت شب ہر ایک ملہم پہ فرض کر دے 
جو آنکھ کی پتلیوں پہ جھکنے کو قرض کر دے 
میں منحرف ہوں ہر ایسے فرماں کی 
جو گماں پر سوال بن کر اترتے لمحوں 
کو خوف کی گود میں سلا دے 
جو سچ کی آواز مصلحت کی دبیز مٹی تلے چھپا دے


میں معترف ہوں 
کہ میرے دل کی ہر ایک دھڑکن 
بغاوتوں کے ہزار لمحوں کو پالتی ہے

میں منتظر ہوں کہ میرا انکار کفر ٹھہرے 
میں حرف انکار ہوں تو لوح یقین سے مجھ کو 
مٹا کے دیکھو 
یہ میری سوچوں کی روشنی گر
بجھا سکو تو بجھا کے دیکھو




No comments:

Post a Comment

')