Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Saturday, October 7, 2023

میں پارسا نہیں ہوں

 


میں پارسا نہیں ہوں 

مگر میرے لیے وہ لوگ قابل رشک رہے جو اللّٰہ والے ہیں، جنکی رب تعالیٰ سے دوستی ہے، مجھے کبھی کسی کے سٹیٹس ، ریچ اٹریکٹ نہیں کی مگر وہ لوگ کرتے ہیں بھلے انکی ریچ نہیں یہاں سب ریچ دیکھ کر دوستیاں کرتے ہیں ۔۔۔۔۔۔

مجھے تعریفیں زیادہ نہیں پسند بعض اوقات کوئی تعریف کرتا تو میں استغفار کر رہی ہوتی ہوں کیونکہ تعریف اک ایسی جو آپ کو آسمان سے زمین پر پھینک سکتی ہے(آپ کو مغرور بناتی ہے) 

 دوست آپکی پہچان ہیں یہاں بھی اور وہاں بھی ۔۔۔۔۔۔۔

اس لیے اپنی پہچان انہی لوگوں میں رکھئے جو راہ راست پر لائے کہیں یہ نہ ہو آپکی پہچان بھی وہی لوگ بن جائیں۔۔

میں کوشش کرتی ہوں عمل نا سہی مگر انکی قربت میں میری ذات خیر پا سکے ۔۔۔۔۔۔

 !♡




سیدنا ابو ہریرہ ‌رضی ‌اللہ ‌عنہ بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہ ‌صلی ‌اللہ ‌علیہ ‌وآلہ ‌وسلم نے فرمایا: آدمی اپنے دوست کے دین پر ہوتا ہے ، پس ہر ایک کو دیکھ لینا چاہیے کہ وہ کس سے دوستی اختیار کیے ہوئے ہے۔




No comments:

Post a Comment

')