Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Wednesday, October 4, 2023

محبت کے صحیفوں میں لکھی صداقتوں کی بیقراریوں نے تمہارے دامنِ دل کو میری جانب نہیں کھینچا

 

محبت کے صحیفوں میں لکھی صداقتوں کی بیقراریوں نے تمہارے دامنِ دل کو میری جانب نہیں کھینچا؟؟(ویرانیاں بڑھ گئیں) میں جو اسیرِ ذات تھی میرے ذوق و عیش کو"تم" بھائے(میں نے ویرانے میں چراغ جلائے) شام ڈھلے کچے برآمدے کے ستون پہ سر ٹکائے ملگجے آسمان والے سے پوچھتی ہوں میں لطفِ کرم ہو گا؟ رنگین ہوں گی کلائیاں میری؟ خوشبو آنے لگی گی موتیے سے ؟ مارگلہ کے سفید پھول مرجھا گئے،مہ خانوں میں تھرکتی کنواریاں میرے رنج کی پہلی شبیہہ،مگر تمہارے دل سے حیرتیں نہ گئیں, مجھے یہ بتاؤ!!!میں تو تمہارے آنگن کا قہقہ تھی ناں؟

!میری مسکراہٹیں بھی کھو گئیں


No comments:

Post a Comment

')