Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Tuesday, July 7, 2020

میرےزخم نہیں بھرتے یارو میرے ناخن بڑھتے جاتے ہیں

میرےزخم نہیں بھرتے یارو میرے ناخن بڑھتے جاتے ہیں 
میں تنہا پیڑ ہو جنگل کا میرے پتے جھڑتے جاتے ہیں
میں کون ہوں کیا ہوں کب کی ہوں اک تیری کب ہوں سب کی ہوں 
مجھے تاب نہیں ہے چھاؤں کی میں کوئل ہوں صحراؤں کی
اک دلدل ہے تیری یادوں کی میرے پیر اکھڑتے جاتے ہیں
میرے زخم نہیں بھرتے یارو میرے ناخن بڑھتے جاتے ہیں 
میں کس پنجرے کی چڑیا تھی میں کس بچے کی گڑیا تھی 
مجھے کھیلنے والے کہاں گئے مجھے چومنے والے کہاں گئے 
میرے جھمکے گروی مت رکھنا میرے کنگن توڑ نہ دینا 
کبھی ملنا اس پر سوچیں گے ہم کیا منزل پر پہنچیں گے
رستے میں ہی لڑتے جاتے ہیں
میرے زخم نہیں بھرتے یارو میرے ناخن بڑھتے جاتے ہیں



No comments:

Post a Comment

')