Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Saturday, May 17, 2014

میرا خیال


تم نے کہا
بہت سارے ناموں میں لکھا ہوا نام 
محبوب نہیں کہلا سکتا 
اور بہت ساری تصویروں میں لگی ہوئی تصویر 
پسندیدہ ترین 
ثابت نہیں ہوتی 
بہت سارے نام نہیں ہوں گے تو ایک نام سر فہرست کس طرح آئے گا 
اور سب سے زیادہ اپنا کیسے لگے گا 
اور اگر کافی ساری تصویریں نہیں ہوں گی 
تو ان میں سے ایک کو 
اٹھا کر آنکھوں سے لگا لینے کی لذت 
کیسے نصیب ہو سکتی ھے 
میں کچھ کہہ نہیں سکتا 
کہ میں اپنی بات سمجھانے میں کہاں تک کامیاب ہوا ہوں 
تم یوں کرو 
کہ کسی دن کسی قد آئینے کے سامنے 
دیر تک خاموش بیٹھے خود کو جھانکتے رہو اور آنکھوں کو مل مل کے بار بار جھانکو
یا کسی گنبد میں 
دیر تک اپنا نام لے کر زور زور سے آوازیں دو 
اور پھر کبھی بہت سارے لوگوں کے درمیان خود کو دیکھو 
اور بہت ساری آوازوں میں 
اپنی آواز سنو 
شاید اس طرح تم 
زیادہ بہتر طور پر سمجھ سکو 
جو میں تمھیں سمجھانا چاہتا ہوں
باتوں سے پہلے بھی اور بعد بھی 
باتوں کے درمیان بھی 
اور کہیں باتوں کے پیچھے بہت اندر بھی 
شام ہر روز کیوں آ جاتی ھے 
اداس اور خاموش 
اور سوگوار 
تم ہر روز کیوں آ جاتے ہو 
ہر روز اور بہت زیادہ 

1 comment:

  1. You actually make it seem so easy with your presentation but I find
    this topic to be actually something that I think I would never understand.
    It seems too complex and very broad for me. I am looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!


    Visit my homepage; dating online, bestdatingsitesnow.com,

    ReplyDelete

')