Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Thursday, August 16, 2018

ہیپی برتھ ڈے



میں نے ایک بار پھر گھڑی کی طرف نظر اُٹھائی جہاں ١١ بج کر ٣٠ منٹ ہورہے تھے یعنی کہ ایک نیا دن لگنے میں پورے تیس منٹ باقی تھے، صبح سے اب تک میں کوئی سیکڑوں بار گھڑی کی طرف دیکھ چکی تھی، میری ہر اُٹھنے والی نظر میں اضطراب، بےچینی، الجھن نمایاں تھی، اور اب بھی ١٢ بجنے میں ٣٠ منٹ باقی تھے ، ٣٠ منٹ بعد اُس بےوفا ، ہرجائی ، مسٹر بے حس کا برتھ ڈے تھا_💕
پھر یوں ہی گھڑی کو دیکھتے دیکھتے پہلے ١١ :٤٠ ہوئے پھر ١١: ٥٠ ،١٢ بجنے میں پانچ منٹ باقی تھے، میں ابھی تک اُسے وش کروں یا نا کروں کی اُلجھن میں اُلجھی تھی، ایک طرف محبت ، دوسری طرف اَنا، 
میں نے دل کو سمجھایا، اُس نے جو بھی کیا، اُس کی وہ خود جانے، مگر میں نے تو محبت کی تھی اُس سے، میری محبت کا تقاضا یہی ہے کہ میں اپنی انا کو مار کر اپنی محبت کا ثبوت پیش کروں_ 
میں نے اُس کی اب تک کی ، کی گئی تمام تر بےوفائی کو بھُلا کر اپنے تمام تر شکوٶں سے نظریں چرا کر فیس بک کھول کر میسیج باکس میں ایک جملہ ٹائپ کیا
"ہیپی برتھ ڈے مسٹر معصوم "
اور اِس سے پہلے کہ سینڈ کے آپشن پر کھڑی اُنگلی حرکت کرتی اچانک ایک گمان حملہ آور ہوا_
وہ تو کسی اور کے میسیج کا انتظار کررہا ہوگا، میرے ساتھ تو اُس نے محض محبت کا ناٹک کیا تھا، اور اب تک تو وہ اُسے وش کرچکی ہوگی۔ اور اگر وہ اُسے وش کرچکی ہے تو پھر اُسے میری طرف سے کسی میسیج کے آنے کا انتظار نا رہا ہوگا، میں تو اُن دونوں کے بیچ میں سے کہیں سائیڈ پہ چلی گئی ہونگی، میرے اُسے وش کرنے، نا کرنے سے اُسے کچھ فرق نہیں پڑے گا، میری محبت میری انا کی نظروں میں گر جائے، ایک بار پھر میرے جذبات میرے احساسات ، میری محبت کا 
_خون ہوگا، نہیں 
اور پھر وہی ہوا جو اکثر ہوتا آیا ہے محبت پر انا حاوی ہوگئی، سینڈ کے آپشن پر کپکپاتی اُنگلی دم توڑ گئی، موبائل اسکرین آنسوٶں سے تر ہوتی گئی، اسکرین کے نیچے لکھا گیا محبت سے بھرا جملہ "ہیپی برتھ ڈے مسٹر معصوم" آنسوٶں کی تہہ _ 
تلے دھندلا گی💕ا
١٢ بج کر دس منٹ پر میں نے اپنی فیسبک آئی ڈی اوپن کی انباکس کھولا، اُس دشمنِ جاں کی تصویر سامنے لہرائی ، آنسوٶں کی شدت میں اضافہ ہوا، اُس نے اپنی آنسوٶں سے لتھڑی آنکھوں سے، تصویر کو دیکھا، سسکتی، کپکپاتی انگلیاں تصویر کی مسکراتی دو آنکھوں پر رکھیں اور کپکپاتے ہونٹوں سے ایک سسکی نکلی

"ہیپی برتھ ڈے مسٹر معصوم"_
_💕اور پھر آنسوٶں اور سسکیوں کا ایک نا تھمنے والا سلسلہ چل پڑا
-
ہم نے کس طرح وہ دن گزارے ہیں تمہیں کیا معلوم
ہم تمہیں جیت کے ہارے ہیں تمہیں کیا معلوم
💔


No comments:

Post a Comment

')