Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Monday, November 2, 2020

چیزیں ٹھیک ہوجاتی ہوتیں


چیزیں ٹھیک ہوجاتی ہوتیں
لوگ واپس مل جاتے ہیں 
وقت بہتر ہوجاتا ہے .. 
سب مسئلے ہوجاتے ہوتے ہیں
چاہے کتنے گھنٹے لگیں ہفتے لگیں مہینے لگے یا سال لگیں 
ہر ایک کی آزمائش کا اپنا وقت ہوتا ہے
مگر جب وہ کن کہہ دے ..
آپ کا صبر اور خاموشی اسکو پسند آجائے تو لمحہ بھر میں سب ٹھیک ہو جاتا ہے ..
خود کو یقین دلائیں
خود کو بتائیں کہ وہ میرا رب ہے .. مجھے پیدا کرنے والا
ساری دنیا مجھے چھوڑ جائے ساری دنیا کے لوگ مجھے غلط کہہ دیں مگر میرا اللہ کبھی مجھے نہیں چھوڑے گا وہ کبھی مجھے غلط نہیں کہے گا ..
وہ ہر لمحہ ہر سانس میرے لیے موجود ہے .. 
اسکی یہی صفت تو خاص ہے کہ 
وہ ہمیشہ محبت کرتا ہے ..
خود کو ہمت دیں یہ کہہ کر اس محتصر زندگی پہ غم کیسا میرا اللہ تو میرے ساتھ ہے ..
خود کو یقین دلائیں وہ میرے ساتھ ہے وہ سب ٹھیک کردے گا .. اسے سب ٹھیک کرنا آتا ہے .. 
عنقریب وہ کردے گا ..


No comments:

Post a Comment

')