Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Friday, November 6, 2020

میں کوئی ناولوں میں بسنے والی خوابوں میں جینے والی سادہ سی عام لڑکی نہیں ہوں


میں کوئی ناولوں میں بسنے والی خوابوں میں جینے والی سادہ سی عام لڑکی نہیں ہوں
کبھی نصرت کے گیت میں بسا درد ہوں
تو کبھی عاطف کے گانوں کا میٹھا سا سر
کہیں منٹوں کے افسانوں کی طرح تلخ، کڑوی
تو کہیں میثم کی غزلوں کی چاش
جیسی میٹھی
کہیں جون کے خیالوں جیسی ہوں
 تو کہیں اقبال کا خواب
کہیں غالب کے الفاظ کی سی مشکل ہوں
تو کہیں میر جیسی گہری
کبھی افکار کی غزلوں جیسی پل میں سب کا من کو چھو لینے والی
اور کبھی علی زریون کی باتوں کی طرح جو کسی فہم کی عقل میں سما ہی نہیں سکتی
کہیں ریاضی کے سوالات کی طرح الجھی ہوئی
تو کہیں کسی لغت کی طرح آسانی فراہم کرتی ہوئی
وقت کے ہر پہر ساتھ جیتی ایک  پہیلی جیسی


No comments:

Post a Comment

')