Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Monday, November 2, 2020

جب ایک انسان سالوں کسی جانور کو پالتا ہے



جب ایک انسان سالوں کسی جانور کو پالتا ہے نا تو اسے اس پالتو جانور سے بھی اتنی محبت,انسیت,لگاؤ تو ہو ہی جاتا ہے کہ اگر وہ جانور مر جاے کہیں گم ہو جاے یا غاءب ہو جاے تو اس کا دل کسی شے کی کمی محسوس کرنے لگتا ہے,یوں لگتا ہے سب کچھ ہوتے ہوے بھی کچھ ایسا ہے جو مسنگ ہے-
لیکن تمہارے نزدیک تو شاید میری حیثیت اس جانور جتنی بھی نہیں ہے ورنہ ایک بار تو تمہارا دل کانپا ہوتا مجھے اس راستے پر ڈال کر یوں بیچ راہ میں آ کر میرا ہاتھ جھٹکتے ہوے-؟
یہ بھی نہیں سوچا کہ کتنا اعتبار کیا تھا میں نے- (: 
یہ بھی نہیں سوچا کہ میرے پاس تمہارے علاوہ تھا ہی کون جو مجھے اس اندھیر راستے سے لے جاتا-؟
کچھ بھی نہیں سوچا نا تم نے بس جب دل بھر گیا جان چھڑانی چاہی تو مجھے اپنی زندگی سے یوں نکال دیا جیسے کبھی تھی ہی نہیں-
کیا کوئ کسی کو ایسے بھی ریپلیس کرتا ہے-؟
کسی کے آ جانے پر پرانے ساتھیوں کو یوں بھی چھوڑا جاتا ہے بھلا-؟
کچھ بھی نہیں سوچا یار تم نے کچھ بھی نہیں


No comments:

Post a Comment

')