Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Saturday, May 2, 2015

تم میری تحقیر کردینااا



سنو جانا
تم میری تحقیر کردینااا
، میری تذلیل کر دیناااا
اور...
مگر چھوڑو بھی..جانے دو!!!
میری اجڑی ہوئی قسمت میں چاہت ہی نہیں شاید!
فقط اتنا بتادو کہ,
محبت 'ہم' نے کی تھی ناں؟؟؟
تو جھیلی کیوں! فقط ' میں' نے
ہجر کاٹا_ فقط 'میں' نے
دعائیں کیں_ فقط 'میں' نے
وفائیں کیں_ فقط 'میں' نے
صدائیں دیں_ فقط 'میں' نے!
تو اب اپنی ہی جانب سے
اسی 'یکطرفہ رشتے' کو
میں کہہ دوں 'الوداع' تو کیا؟؟؟
تمہاری دسترس میں ہے
میری اس آخری آواز کا کچھ مان رکھ لینا
یا تم
حسبِ روایت پھر میری تحقیر کر دینا 

No comments:

Post a Comment

')