Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Monday, May 25, 2015

میرا کچھ سامان تمہارے پاس پڑا ہے


میرا کچھ سامان تمہارے پاس پڑا ہے
میرا کچھ سامان تمہارے پاس پڑا ہے
.
ساون کے کچھ بھیگے بھیگے دن رکھے ہیں
اور میرے اک خط میں لپٹی رات پڑی ہے
وہ رات بجھا دو
میرا وہ سامان لوٹا دو
پت جھڑ ہے کچھ
ہے ناں
.
پت جھڑ میں کچھ پتوں کے گرنے کی آہٹ
کانوں میں اک بار پہن کے لوٹ آئی تھی
پت جھڑ کی وہ شاخ ابھی تک کانپ رہی ہے


وہ شاخ گرا دو
میرا وہ سامان لوٹا دو
ایک اکیلی چھتری میں جب
آدھے آدھے بھیگ رہے تھے
آدھے سوکھے آدھے گیلے
سوکھا تو میں لے آئی تھی
گیلا من شاید بستر کے پاس پڑا ہو
وہ بھجوا دو
میرا وہ سامان لوٹا دو
ایک سو سولہ چاند کی راتیں
ایک تمہارے کاندھے کا تل
گیلی مہندی کی خوشبو
جھوٹ موٹ کے شکوے کچھ
.
جھوٹ موٹ کے وعدے بھی سب یاد کرا دو
سب بھجوا دو
میرا وہ سامان لوٹا دو
ایک اجازت دے دو بس
جب اس کو دفناؤں گی
!______میں بھی وہیں سو جاؤں گی


No comments:

Post a Comment

')