Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Wednesday, November 22, 2017

اے جذبۂ دل گر میں چاہوں ہر چیز مقابل آ جائ








اے جذبۂ دل گر میں چاہوں ہر چیز مقابل آ جائے 


منزل کے لیے دو گام چلوں اور سامنے منزل آ جائے 


اے دل کی خلش چل یوں ہی سہی چلتا تو ہوں ان کی محفل میں 


اس وقت مجھے چونکا دینا جب رنگ پہ محفل آ جائے 


اے رہبر کامل چلنے کو تیار تو ہوں پر یاد رہے 


اس وقت مجھے بھٹکا دینا جب سامنے منزل آ جائے 


ہاں یاد مجھے تم کر لینا آواز مجھے تم دے لینا 


اس راہ محبت میں کوئی درپیش جو مشکل آ جائے 


اب کیوں ڈھونڈوں وہ چشم کرم ہونے دے ستم بالائے ستم 


میں چاہتا ہوں اے جذبۂ غم مشکل پس مشکل آ جائے 


اس جذبۂ دل کے بارے میں اک مشورہ تم سے لیتا ہوں 


اس وقت مجھے کیا لازم ہے جب تجھ پہ مرا دل آ جائے 


اے برق تجلی کوندھ ذرا کیا تو نے مجھ کو بھی موسیٰ سمجھا ہے 


میں طور نہیں جو جل جاؤں جو چاہے مقابل آ جائے 


آتا ہے جو طوفاں آنے دو کشتی کا خدا خود حافظ ہے 


ممکن تو نہیں ان موجوں میں بہتا ہوا ساحل آ جائے



No comments:

Post a Comment

')