Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Tuesday, November 28, 2017

سنو_!! قصہ سناتا ہوں-









_!!سنو

قصہ سناتا ہوں-
تمہیں ایک سچ بتاتا ہوں- 

محبت کب ہوئی مجھ کو- 

تمہیں آغاز چاہت میں- 

میری غلطی بتاتا ہوں- 

میں ٹوٹا دل لئے اک دن- 

محبت بھول کے اک دن- 

یہ سمجھا میں مکمل ہوں-

اچانک ایک پری چہرہ- 

نظر کے سامنے گزرا- 


میری آنکھوں کے راستے وه- 

میرے اندر کہیں اترا- 

میں کیسے جان لیتا کہ- 

وه میری جان لے لیگا-مجھے اس راہ پر چلنے پہ- 

پھر مجبور کر دے گا- 

وه رستے کب کے بند کر کے- 

میں تو بھول بیٹھا تھا- 

محبت کے سبھی موسم- 

کہیں پر چھوڑ آیا تھا-

وه چہرہ اک دن جاتے ہوئے- 

کچھ اس طرح پلٹا- 

مجھے وه پل نہ بھولے گا- 


جہاں پر جان نکلی تھی- 

محبت لوٹ کر آئی- 

وه رستے کھل گئے جیسے- 

پھر اس نے اک دن مجھ کو بتایا- 

زندگی کیا ہے_؟؟ 

میری تکمیل کی اس نے- 

محبت سکھا کے وه- 

سمجھانے لگا مجھ کو- 

یہ غلطی مت کبھی کرنا- 

محبت درد ہے دل کا- 

وه پاگل یہ نہیں سمجھا- 

محبت کے سبھی چہرے- 

خوشی کے، غم کے سب لمحے- 

اسی کے نام کر کے- 

یہ غلطی کر چکا تھا میں- 

محبت کر چکا تھا میں- 

محبت کر چکا تھا میں- 

-

No comments:

Post a Comment

')