Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Saturday, April 4, 2020

ابھی میں سب کو خوش رکھنے کی کوشش میں ہوں

ابھی میں سب کو خوش رکھنے کی کوشش میں ہوں 
مگر اندر ہی اندر مجھ میں بے نام اذیت سراہیت کرتی جارہی ہے... وہ اذیت جس نے دیمک کے جیسے میری خوشیوں کو نگل لیا ہے... 
موت سے بھی بھیانک دردناک اور روح کو چبھن کے تازیانے مارتی ہوئی قسمت سے بے خوف اذیت... 
جو کہیں اندر کے جیسے میرے باہر کے وجود کو بھی اپنی لپیٹ میں نہ لے لے اس ڈر سے میں نے اپنی سسکیوں کا گلا گھونٹ رکھا ہے... 
اس طرح کرنے سے آزادی سے جینے کی خواہش کرتی میری سانسیں تو رک جاتی ہیں مگر میرا درد سینے سے نکل کر میرے چہرے پر اپنے ہونے کا نشان نہیں بنا پاتا 
اور میں سب کے سامنے بآسانی خوشی سے ہنس لیتی ہوں... 
کوشش کرتی ہوں میرا دکھ میرے چہرے پر دکھائی نہ دے... لیکن یہ جو وقت ہے یہ لحاظ نہیں کرتا... 
کبھی بھی کہیں بھی مجھے واپس اس احساس کی حساسیت کا بیمار بنا دیتا ہے جس سے بچنے کے لیے میں سینکڑوں معالج بدل چکی ہوں...


No comments:

Post a Comment

')