Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Thursday, July 13, 2023

اچھے لوگ

 


"یہ دعا مانگیں مجھے زندگی میں صرف اچھے لوگ ملیں"

اور جواب آیا تھا

۔۔پھر برے لوگوں کو کون ٹھیک کرے گا۔۔

"انہیں اللّٰہ ہی ٹھیک کرے گا۔۔۔وہ میرے بس کی بات نہیں ہیں"

مجھے واقعی ایسا لگتا ہے کہ ہمیں زندگی میں اچھے لوگ ضرور ملنے چاہیے ہیں کہیں نا کہیں۔۔وہ زندگی بھر ہمارے ساتھ نہیں رہتے۔۔۔لیکن ان کا اثر ہمیشہ رہتا ہے۔۔۔۔

واقعی میں ؟

ہاں بالکل۔۔۔۔مجھے بھی لگتا تھا وقت کے ساتھ سب ماند پڑ جاتا ہے،باتیں نصیحتیں ،اثر

۔۔۔

لیکن نہیں اچھے لوگوں کا اثر ،ان کی تربیت ،ان کے لفظ ہمیشہ ہمارے ساتھ رہتے ہیں ۔۔۔وہ رہیں یا نا رہیں ۔۔۔

نہیں یقین آ رہا تو مجھے دیکھیں ،زندہ مثال ہوں ۔۔۔کئی سالوں سے گئے شخص کو رو رہی ہوں پر۔۔۔وہ اس قابل تھا کہ اس کے لیے رویا جائے۔۔۔اور صرف وہی نہیں اور بھی بہت پیارے ہیں جو اب میرے ساتھ نہیں رہے ،کچھ دنیا چھوڑ گئے ،کچھ شہر،کچھ مجھے اور کچھ سب تعلق۔۔۔۔( آنکھوں کے آئینے پہ کچھ عکس ابھرے تھے)

لیکن ہر جانے والے کی اچھائی مجھے اب بھی یاد ہے۔۔۔اس کی گئی کوئی بھی نصیحت 

۔۔مجھے اب بھی اکثر کبھی برا نہیں کرنے دیتی۔۔۔۔ہارنے نہیں دیتی،۔گرنے نہیں دیتی ۔۔۔۔

یہ اثر نہیں تو کیا ہے۔۔۔۔

اس لیے کہتی ہوں۔۔۔۔اچھے لوگ ہونے چاہئیں،ہمیں ملنے چاہییں۔۔۔

لیکن اگر ہم نا یاد رکھنا چاہیں تو؟

کچھ لوگ کچھ باتیں یاد کی نہیں جاتیں ،یاد رہ جاتی ہیں,اور دل کی طرح یاد پہ کسی کا اختیار بھلا 

کہاں ہوتا ہے۔۔۔۔



No comments:

Post a Comment

')