Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Monday, June 1, 2020

زندگی اور لوگ مجھے اس مقام پہ لے آئیں ہیں

زندگی اور لوگ مجھے اس مقام پہ لے آئیں ہیں جہاں میں
"لوگ کیا کہیں گے لوگ کیا سوچیں گے"
جیسی فکروں سے آزاد ہو کر اپنے آپ میں مست ہوں
جو عزت دیتا ہے اسکو دگنی عزت دیتی ہوں
جو محبت دیتا ہے اسکو سود سمیت واپس لوٹاتی ہوں
جو زندگی سے جانا چاہتا ہے اسے بے غم ہو کر جانے دیتی ہوں
جو رکنا چاہتا ہے اسے ہمیشہ اپنے ساتھ جوڑے رکھتی ہوں
جو مجھ سے بغض رکھتے ہیں یا نفرت کرتے ہیں انکے بارے میں، میں یہ فرض کرتی ہوں کہ وہ دنیا میں ہیں ہی نہیں___!!
کیونکہ میرے دل سے لوگوں کا ساتھ پانے کی ان سے الجھنے کی یا انکو خوش رکھنے کی چاہ ختم ہو چکی ہے 🖤

No comments:

Post a Comment

')