Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Saturday, June 6, 2020

میں اب تم سے ڈرنے لگا ہوں

" میں اب تم سے ڈرنے لگا ہوں
تم میری شخصیت کا سارا رعب دبدبہ ختم کر رہی ہو
میرے چہرے کی سنجیدگی اور کرختگی اب بے ساختہ سی مسکان اور نرمی میں بدل گئی ہے لہجے کی دھاک کی جگہ دھیمے پن نے لے لی ہے کسی محفل میں بیٹھے ہوئے مجھے تمہاری یاد کے آنے سے خوف آتا ہے کہ تمہیں سوچ کر میری آنکھوں میں آنے والی چمک اور لبوں کی دھیمی سی مسکراہٹ دیکھ کر لوگ میرے دل کی حالت نہ جان جائیں تم سے ملنے سے پہلے جو لوگ مجھ سے بات کرتے ہوئے خوف کھاتے تھے اور میری آمد پہ نظریں جھکا کر راستہ تبدیل کر لیتے تھے اب مجھے دیکھ کر ہنستے ہیں ایک دوسرے کو ٹہوکے مار کر باہمی نظر کا تبادلہ کر کے ذومعنی باتیں کرتے ہیں اور اگر یہی حال رہا تو عنقریب وہ کسی دن میرے سامنے آ کر سوال کریں گے کہ 
کون ہے وہ شوخ ادا جس کی محبت نے تمہیں سر تا پا بدل دیا
کبھی کبھی سوچتا ہوں کہ اس مسئلے کا کوئی حل نکالوں مگر پھر خیال آتا ہے کہ
جو تمہاری صحبت میں رہے وہ تمہارے رنگ میں رنگے بغیر کیسے رہ سکتا ہے 
اور میں تمہارے ساتھ رہنے کا خواہاں ہوں 
مجھے تمہارے رنگوں سے محبت ہوتی جا رہی ہے"

No comments:

Post a Comment

')