Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Wednesday, June 3, 2020

بہت بے ساختہ سی ہوں


بہت بے ساختہ سی ہوں
_____🖤
اپنی حالتِ دل آنکھ کے رستے عیاں ہونے سے نہیں روک سکتی
جن سے بے لوث محبت کروں انکے لئے میری ہر ادا میں محبت ہے
اور جو ایک بار میرے دل سے اتر جائے اس سے میں کسی مصلحت یا دنیا داری کے تحت بھی رشتہ نبھا اسے محبت نہیں دے سکتی
مجھے زہر خند الفاظ کو شہد میں لیپٹ کر ادا کرنے کا فن نہیں آتا
میں اپنی سرد مہری کو خاموشی میں ڈھلنے سے نہیں روک سکتی
لوگ محبتوں میں بھی سیاست کرتے ہیں
مگر مجھے یہ ہنر نہیں آتا
میں اپنے دل کا موسم چہرے پہ لئے پھرتی ہوں



No comments:

Post a Comment

')