Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Thursday, June 4, 2020

〰️⁩🔸 #وہ_جن_پر_اللّٰہ_نے_انعام_کیا۔۔۔۔!!!!


〰️🔸 "اور جو بھی اللہ کی اور رسول (ﷺ) کی فرمانبرداری کرے گا وہ ان لوگوں کے ساتھ ہو گا جن پر اللہ نے انعام کیا ہے، جیسے انبیاء، صدیقین، شہداء اور نیک لوگ ہیں، یہ بہترین رفیق ہیں۔"
[النساء: 69]

*رسول اللہ ﷺ نے فرمایا:*

〰️🔸 "صادق، امین اور مسلمان تاجر قیامت کے دن انبیاء، صدیقین اور شہدا کے ساتھ ہو گا۔"
[سلسله احاديث صحيحه]

〰️🔸 "جس شخص میں تین چیزیں ہوں وہ ان کی وجہ سے ایمان کی مٹھاس اور ذائقہ پا لیتا ہے۔
اللہ اور اس کا رسول (ﷺ) باقی سب سے زیادہ محبوب ہوں، 
کسی سے محبت ہو تو صرف اللہ کے لیے 
اور کفر میں واپس لوٹ جانا اسی طرح ناپسند کرے جس طرح آگ میں پھینکے جانے کو ناپسند کرتا ہے۔
[متفق علیہ]

〰️🔸 سیدنا ابو ذر رضی اللہ عنہ نے عرض کیا:
یا رسول اللہ ﷺ! ایک آدمی کچھ لوگوں سے محبت کرتا ہے، لیکن ان جیسا عمل نہیں کرسکتا، تو اس کے بارے میں کیا حکم ہے؟ 
آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا : 
اے ابو ذر! تو اسی کے ساتھ ہوگا جس سے تجھے محبت ہے۔ 
انہوں نے عرض کیا : میں تو اللہ تعالیٰ اور اس کے رسول ﷺ سے محبت کرتا ہوں۔ 
آپ ﷺ نے دوبارہ فرمایا : 
اے ابو ذر! تم یقینا اسی کے ساتھ ہو گے جس سے تم محبت کرتے ہو۔

〰️🔸 حضرت ربیعہ بن کعبؓ روایت کرتے ہیں کہ میں رسول اقدس ﷺ کی خدمت میں رات گزارتا تھا۔
 آپ ﷺ  کیلئے وضو کا پانی اور آپ ﷺ  کی (دیگر) ضرورت (مسواک وغیرہ) کا خیال رکھتا تھا۔ 
(ایک رات خوش ہوکر) آپ ﷺ نے مجھے فرمایا: 
''(کچھ دین و دنیا کی بھلائی) مانگ (مجھ سے دعا کرواؤ)۔''
میں نے کہا: بہشت میں آپ ﷺ کی رفاقت چاہتا ہوں۔
آپ ﷺ نے فرمایا: ''اس کے علاوہ کوئی اور چیز؟''
میں نے کہا: بس یہی! 
پھر آپ ﷺ نے فرمایا: 
''تو پھر اپنی ذات کیلئے سجدوں کی کثرت سے میری مدد کرو۔''
[رواہ مسلم]

No comments:

Post a Comment

')