Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Wednesday, June 3, 2020

مگر میں ہر کام ادھورا کرتی ہوں

مگر میں ہر کام ادھورا کرتی ہوں 
مزاج ایسا ہے کہ ہر شے سے جلدی بیزار ہو جاتی ہوں اور اکتا کر اسے بیچ راہ میں ہی نامکمل چھوڑ دیتی ہوں
میرا ہر کام ناقص 
میرے سب خواب ادھورے
میری تمام خواہشات نارسائی کا عذاب سہتے سہتے تھک چکی ہیں
اور وہ!
وہ ٹھہرا بلا کا پرفیکشنسٹ، مستقل مزاج اور جنونی
اس نے جو خواب دیکھا اسکی تکمیل کی
اور کچھ اسکی قسمت مہربان ٹھہری 
اس نے جو چاہا پا لیا
قسمت اور فطرت کے لحاظ سے
ہم دونوں ایک دوجے کا متضاد تھے
تو ہماری محبت بھلا کیونکر پوری ہوتی؟
کیونکہ میں ہر کام ادھورا کرتی ہوں۔۔!
سو میں نے محبت بھی ادھوری کی 🙃

No comments:

Post a Comment

')