Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Thursday, June 4, 2020

میں کسی سے بھی بہت جلد اٹیچ ہو جاتی ہوں

میں کسی سے بھی بہت جلد اٹیچ ہو جاتی ہوں اس کا یہ مطلب نہیں کہ اس سے فری ہوتی ہوں یا ایسا کچھ ، نہیں، خود سے تو میں کسی کو بلاتی بھی نہیں بات بھی مخصوص لوگوں سے کرتی ہوں لیکن جسے میں خود سے بلاتی ہوں تو وہ شخص میرے لئے اہم ہے، مطلب نا محسوس طریقے سے اس کا انتظار کرنا وہ اگنور کرے تو دکھی ہونا، پھر اسی فرسٹریشن میں سب کچھ الٹ پلٹ کر دینا ، اور ہاں بہت حساس بھی ہوں ، جس کو جانتی بھی نہیں ہو اس کے کچھ کہنے پر بھی آنسو بہنے لگتے ہیں میرے، جس کو جانتی بھی نہیں اس کا دل دکھانے سے بھی ڈرتی ہوں ، اگر ایسا ہو جائے تو مجھے گلٹ فیل ہوتا ہے میں نے کہا نا بہت حساس ہوں تو مجھے محسوس ہو جاتا ہے، بس میں کسی کو بھی لے کر بہت سوچتی ہوں بہت زیادہ ، 
اور پتا ہے یہ سب میرے لئے بہت تکلیف دہ ہے 
✨🖤


No comments:

Post a Comment

')