Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Monday, September 20, 2021

مجھے ہر وہ مرد قابل تعریف لگتا ہے

مجھے ہر وہ مرد قابل تعریف لگتا ہے جو آج کل كے دوڑ میں بھی اپنی عورت کو ڈھانکے چھپا رکھنے میں کوئی آڑ محسوس نہیں کرتا اسکو اِس دوڑ اور اس کے بنائے ہوئے کھوکھلے معیاروں سے کوئی ساروکار نہیں ہوتا . اسکو اچھا لگتا ہے اسکی عورت صرف اسی کی ہو اور اسی كے لیے بنے سنوارے اور باقی زیناتون کو نا-میحرامون سے چھپا کر رکھیں . وہ مرد قابل تعریف ہے جو اپنی عورت کو ایسی محفلوں میں لے کر جانے سے گریز کرتا ہے جہاں فحاشی اور بعد کلامی عام ہو اور مجھے افسوس ہوتا ہے ارد گرد ایسا مردوں کو دیکھنا جو اپنی بِیوِی کو تلقین کرتی ہیں كے وہ پے باردہ رہیں تاکہ وہ اِس سو کالڈ سوسائٹی كے سستے نورمس پُورا کرنی میں کہیں پیچھے نا رہ جائیں اور کوئی انحین کمتر نا سمجھ لے .
کیوں كے ہمارے یہاں تو امیری ، غریبی ، یخلااقی ، غیر یخلااقی ، پڑھے لکھے ، جاہل ان سب کا انداذہ کپڑوں سے لگایا جاتا ہے . جتنے تنگ اور چھوٹی کپڑے ہوں گے اتنے ماڈرن اور سفوسٹکیٹڈ آپ لگ سکتی ہیں .
تو میں پوچھتی ہوں ایسا تمام لوگوں سے جو یہ سوچ رکھتے ہیں . جہالت كے دوڑ میں یہی سب عام تھا اور آج ہم اگر اپنے آپکو پڑھا لکھا کہتے ہیں تو پھر ہماری سوچ ابھی بھی جہالت كے دوڑ میں کیوں قید ہے ؟
اور اگر ہے تو پھر آپ کیسے پڑھے لکھے اور ماڈرن ہیں ؟ جنکی سوچ اور عمل سب دوڑ جہالت کی جھلک ہیں . میرے نزدیک ایسا جاہلوں کی کسی دلیل کی کوئی اہمیت نہیں ہے


No comments:

Post a Comment

')