Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Monday, September 20, 2021

مجھے قضا سے ڈر نہیں لگتا

مجھے قضا سے ڈر نہیں لگتا
مجھے فنا سے ڈر نہیں لگتا
مجھے بے وفا سے ڈر نہیں لگتا
مجھے زمینی خدا سے ڈر نہیں لگتا
مگر میں کانپ جاتا ہوں
تلخ لہجوں سے
سوالیہ نظروں سے
طنزیہ جوابوں سے
اپنی ذات کے قائل نوابوں سے
لازم ہے کہ مال و زر سے پہچان بنے گی؟
لازم ہے چمکتے کپڑوں سے شان بڑھے گی؟
لازم ہے دمکتے جوتوں میں مخفی ہے عزت کا سامان؟
لازم ہے  بناوٹی ساخت پہ پورا اتروں تو ہوں انسان؟
جس ڈگر چلے زمانہ اسی ڈگر میں چلوں؟

پچھلے چند دن سے مرا بے جان وجود یہ سب دھرا رہا ہے
دھرا رہا ہے اور میری سوچوں کو الجھا رہا ہے
الجھا رہا ہے کہ دیوانہ بنا رہا ہے
دیوانہ بنارہا ہے کہ گھمائے جارہا ہے
گھوم گھوم کے مجھ سے دور جائے جارہا ہے۔
عالم رنگ و بو در حقیقت ہے کیا ہے؟
کیا زمانے میں پنپنے کا یہی واحد راستہ ہے؟
اگر مادہ ہی ہے ضرورت تو ضرورت روح کیا ہے؟
بہتر ہے پہلے سے زندگی تو کیوں ضرورت مسیحا ہے؟
مجھے ڈر نہیں لگتا مگر میں کانپ جاتا ہوں۔۔۔۔۔۔۔۔


No comments:

Post a Comment

')