Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Sunday, August 27, 2023

"جب مرد کسی عورت کو یہ کہتا ہے کہ وہ خوبصورت ہے

 


"جب مرد کسی عورت کو یہ کہتا ہے کہ وہ خوبصورت ہے تو اس کا مطلب یہ ہوتا ہے کہ وہ عورت اس کے لیے کسی نہ کسی وجہ سے خاص اہمیت رکھتی ہے، وہ اسے بہت سی دوسری عورتوں میں

 identify

 کر سکتا ہے۔ " صرف چند دن پہلے ہی تو کالج میں میری فرینڈز اسی ایشو پر بات کررہی تھیں۔ 


"تمہارا کیا خیال ہے مہر؟" سمیعہ نے مجھے مخاطب کیا۔


"میرا خیال ہے جب کوئی مرد کسی عورت کویہ کہتا ہے کہ وہ خوبصورت ہے تو وہ اسے بیوقوف بنا رہا ہوتا ہے وہ دراصل یہ نہیں کہہ رہا ہوتا کہ تم خوبصورت ہو بلکہ یہ کہہ رہا ہوتا ہے کہ تم کو بڑی آسانی کے ساتھ بے وقوف بنایا جا سکتا ہے اور جس لڑکی پر ان الفاظ کا اثر ہو وہ ثابت کرتی ہے کہ مجھے نہ صرف بے وقوف بنایا جا سکتا ہے بلکہ میں پہلے سے ہی بیوقوف ہوں۔" مزید میں کچھ نہیں کہہ سکی۔


دربارِ دل از عمیرہ احمد



No comments:

Post a Comment

')