Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Wednesday, October 15, 2014

میری دوستیں پوچھتی ہیں


میری شاعری کو پڑھ کے
میری دوستیں پوچھتی ہیں
سنوـــــــــ
کہیں تمھارے لفظوں میں خوشی کے رنگ ملتے ہیں
کہیں تمھارے جذبوں میں غموں کے تاثر دکھتے ہیں
کہیں تم روتی ہو شدتِ غم کے حوالوں سے
کہیں چپ سی نظر آتی ہو گہرے خیالوں میں
مگر جب تم ہمارے ساتھ ہوتی ہو تو
تمھاری آنکھوں میں دُکھ کا کوئی سایہ نہیں دِکھتا
تمھاری مسکراہٹ زندگی سے بھرپور ہوتی ہے
ہمیں اک بتلاؤ تمھارا کونسا ہے روپ ؟ جسے اصلی سمجھ لیں ہم ؟
تو دھیرے سے میں کہتی ہوں
بہت سادہ سے لفظوں میں مجھے یہ بات کہنی ہے
کہ میرے لفظ میری شاعری ہے ترجمہ میرا
کہ میں خود ہی نہیں ہوں جانتی اپنا کوئی پتا
ہاں پر اتنی حقیقت ہے ـــــــــــــــــــ
کسی اپنے کے ہجر نے بہت ہی توڑ ڈالا ہے
وجہ بس اتنی سی ہے
کہ میرے لفظوں کی سب راہیں
اسی منزل کو جاتی ہیں
تو سب محسوس کرتے ہیں
طوفان غم کی شدت کو
میرے سب لفظ سبھی کو
ٹوٹے پھوٹے بکھرے سے لگتے ہیں
میرے جذبے سبھی کو
روکھے سوکھے گہرے لگتے ہیں
مگر خود کو چھپا کر مسکراہٹ کے پردے تلے
میں مسکراتی، کھکھلاتی ، چہچہاتی ہوں
کہ میں یہ جانتی ہوں
زندگی کی قوس قزح کے رنگ ہیں
یہ سب بنا ان کے ادھوری ہوں اور ان کے سنگ پوری ہوں ــــــــــ!!!!

No comments:

Post a Comment

')