Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Tuesday, December 4, 2018

میرا ساتھ دیتی ہے میرے ساتھ رہتی ہے


عشق میں نے لکھ ڈالا قومیت کے خانے میں 

اور تیرا دل لکھا شہریت کے خانے میں 

مجھ کو تجربوں نے ہی باپ بن کے پالا ہے 

سوچتا ہوں کیا لکھوں ولدیت کے خانے میں 

میرا ساتھ دیتی ہے میرے ساتھ رہتی ہے 

میں نے لکھا تنہائی زوجیت کے خانے میں 

دوستوں سے جا کر جب مشورہ کیا تو پھر 

میں نے کچھ نہیں لکھا حیثیت کے خانے میں 

امتحاں محبت کا پاس کر لیا میں نے 

اب یہی میں لکھوں گا اہلیت کے خانے میں 

جب سے آپ میرے ہیں فخر سے میں لکھتا ہوں 

نام آپ کا اپنی ملکیت کے خانے میں 



No comments:

Post a Comment

')