Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Thursday, April 30, 2015

مجھے یاد ہے




مجھے یاد ہے
کئی سال پہلے ان ہی دنوں 
میں نے تمہیں اپنے اندر ساتویں بار قتل کر کے 
وہیں کہیں دفن کیا تھا 
اور تمہاری قبر فراموشی کے بھاری پتھروں سے بھر دی تھی 
اور اس سے پہلے ایک بار دور سے آنے والے کسی دیو_ہیکل پرندے کے پیروں سے تجھے باندھ کر اڑا دیا تھا 
اور پھر اس سے بھی پہلے انہیں دنوں 
میں نے تمہیں مکمّل طور پر جلا کر 
تمہاری راکھ ایک تیز رفتار دریا میں بہا دی تھی 
لیکن اس ساری جان کہی کے باوجود 
تم آج پھر ہمیشہ کی طرح 
میری آنکھوں میں آنکھیں ڈال کے 
میرے دل کو اپنی مٹھی میں جکڑے 
!___میرے سامنے کھڑے ہو 



1 comment:

  1. I always spent my half an hour to read this blog's articles daily along with
    a cup of coffee.

    Here is my homepage; paid surveys - http://paidsurveysb.tripod.com/ -

    ReplyDelete

')