Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Thursday, April 16, 2015

مجھے پاگل سمجھتی ہو


مجھے پاگل سمجھتی  ہو

مجھے معلوم ہے تم اب کہو گی
تم اپنا دھیان رکھنا وقت پر سونا
کسی کی یاد آئے تو نہ رونا
آنے والے دن بہت مشکل ہیں
اور تم خرچ کرتے ہو تو آنکھیں بند رکھتے ہو
مجھے معلوم ہے تم اب کہو گی
تیز رفتاری کے موسم میں بھی تم آہستہ چلنا
اگر ممکن ہو تو اب کے سفر بھی کم ہی کرنا
مجھے معلوم ہے تم جو بھی کہتی اور کرتی ہو
مجھے جلدی سلانے کے لیے تم رات بھر سوتی نہیں ہو
مجھے خوش کرتے کرتے تم نے کتنے دکھ اٹھائے ہیں
مرے کل کے لیے تم نے متاعِ زندگی بھی گروی رکھی ہے
مجھے آہستہ کر کے تم نے میری تیز رفتاری
کے سارے سانحے جھیلے
مجھے معلوم ہے تم جو بھی کہتی اور کرتی ہو
مجھے پاگل سمجھتی ہو۔


No comments:

Post a Comment

')