Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Sunday, December 2, 2018

میں بہت بے تکی سی لڑکی ہوں


میں بہت بے تکی سی لڑکی ہوں 
اکثر ہی انکھ میں کاجل پھیلا کر رکھتی ہوں 
مجھ میں ایسا کوئی سلیقہ نہیں 
جس کی مثال دی جا سکے 
میرا بستر بہت بے ترتیب رہتا ہے 
چادر پر پڑی سلوٹیں 
ماتھے کی سلوٹوں سے کہیں زیادہ گہری ہیں 
میں اکثر لکھنے کو ڈائری اور پین خریدتی ہوں
اور اسکے بعد فقط دو چار صفحہ لکھ کر
ایک نئی ڈائری لے لیتی ہوں 
کئی دن گزرنے پر مجھے یکدم یاد آتا ہے 
کتنے دن سے میرے بال الجھے ہیں 
ناخن بھی تراشنے والے ہیں 
یکدم کسی دن میں سنورتی ہوں سجتی ہوں 
پھر بجھ سی جاتی ہوں 
میں بہت بے ترتیب لڑکی ہوں 
میرے سرہانے کتابیں رسالے ڈائریاں 
ایسے بکھری رہتی ہیں گویا 
میری ساتھی یہی ہیں 
اب تو وقت کے ساتھ دوا کی شیشی بھی ساتھ ہوتی ہے 
مجھ میں کوئی سلیقہ کوئی ترتیب نہیں ہمدم 
مگر 
محبت جب بھی کرتی ہوں 
بہت سلجھا کر رکھتی ہوں 
بہت ہی پاس رکھتی ہوں 
مگر جب الجھ جاوں ۔۔۔۔سمجھ لینا 
محبت چھوڑ بیٹھی ہوں 
عجب بے تکی سی لڑکی ہوں



No comments:

Post a Comment

')