Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Friday, May 11, 2018

اسے پتہ تھا کہ اس کا نظر انداز کرنا مجھے سب سے زیادہ تکلیف دیتا ہے


💔 اسے پتہ تھا کہ اس کا نظر انداز کرنا مجھے سب سے زیادہ تکلیف دیتا ہے 
میرے لیےاس سے بڑھ کےکوئی اذیت نہیں
اسے یہ بھی خبر تھی کہ اگر ہمارے درمیان کبھی جدائی آئی تو اس کی اسی نظر انداز کرنے کی عادت کی وجہ سے آئے گی
اسی لیے اس نے جب مجھے چھوڑنے کا ارادہ کیا تو زیادہ کچھ نہیں کیا صرف نظر انداز کرنا شروع کر دیا اور پھر مجھے 
 اس سے دور جانا پڑا
اس کا مقصد بھی پورا ہو گیا اور اس پر کوئی الزام بھی نہیں آیا 

ﺗﯿﺮﮮ ﻣﺨﺘﺼﺮ ﺳﮯ ﺭﺍﺑﻄﮯ ﮔﻮﺍﮦ تهے ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﮯ
💔✌🌸 ﺗﺠﮭﮯ ﺩﺷﻮﺍﺭ ﻟﮕﺘﺎ تها ﮨﻢ ﺳﮯ ﺗﻌﻠﻖ ﺭﮐﮭﻨﺎ۔ 



No comments:

Post a Comment

')