Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Tuesday, May 15, 2018

سنو....یہ پاکیزگی کیا ہوتی ہے؟.



سنو....یہ پاکیزگی کیا ہوتی ہے؟... چائے کا کپ میز پر رکھ کر عجیب سے انداز میں پوچھا اس نے.....غیر ارادی طور پر میں نے جواب دیا....پاکیزگی یہ ہے کہ آپکا دامن ہر اس عمل سے محفوظ ہو جس سے اللہ نے منع کیا ہے....کچھ دور وہ میری آنکھوں میں دیکھتی رہی پھر شیشے سے سڑک پر گاڑیوں کو دیکھتے بولی.....پتہ ہے میں تمھاری آنکھوں میں دیکھتی ہوں نہ تو مجھے کچھ ہونے لگتا ہے میں خود پر قابو نہیں رکھ پاتی............اور..........اور تم سے اسطرح ملنا میری بے چینیوں میں اضافہ کرتا ہے.....کیا تمھیں نہیں لگتا کہ ہمیں ملنا نہیں چاہئے...................کیوں؟؟ میرے منہ سے نکل گیا...........کیوںکہ تم میرے لئے ابھی نا محرم ہو...نا محرم کو دیکھنے سے آنکھوں کا نور ختم ہو جاتا ہے.......میں نہیں چاہتی کہ جو احساس تمھاری محبت نے مجھے دیا جو چمک میری آنکھوں میں تمھاری محبت سے آئی وہ ختم ہو جائے....................................میں نے آج تک اسے اتنا جذباتی ہو کر نہیں دیکھا......
ایک طویل وقفے کے بعد بولی................سنو..... 
آج کے بعد ہم نہیں ملینگے..............مجھ سے نکاح کر لو کہ..............اب تم سے نظریں چرانا بھی تمھیں کھونے کے برابر تکلیف دیتی ہے



No comments:

Post a Comment

')