Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Thursday, June 28, 2018

مجھے یہی لگتا تھا کہ وہ آئیڈیل ہے


مجھے یہی لگتا تھا کہ وہ آئیڈیل ہے,مگر اس نے مجھے غلط ثابت کردیا
وہ ایک بٹا ہوا شخص ہے, چار سال کسی لڑکی کو ٹوٹ کر چاہتا رہا ہے, اُسے اپنی محبت دیوانگی کا احساس دلاتا رہا ہے, کوئی اتنا عرصہ کسی کیساتھ چل کر اُس کی جگہ کسی اور کو کیسے دے سکتا ہے, کیسے بھلا سکتا ہے اُسے ایک دم سے کسی اور کیساتھ کیسے نئی زندگی شروع کر سکتا ہے, جبکہ اُس کے پاس دوسرے شخص کو دینے کیلئے کچھ بھی نہ ہو'
میں بہت صاف گو لڑکی ہوں, رشتوں کے معاملے میں مجھ سے منافقت برداشت نہیں ہوتی, وہ شخص جو چار سال کسی کی چاہ، کسی کی پسند، کسی کے خوابوں میں رہا ہے وہ میرا کیسے ہوسکتا ہے؟
کیا رہا ہوگا میرے لئے اس شخص کے پاس خالص محبت ، خالص چاہ، خالص خواب
کچھ بھی تو نہیں ۔ وہ میرا چہرہ دیکھے گا تو اس چہرے میں تشبیہہ اس کی نظر آئے گی جو اس کی اولین پسند ہے



No comments:

Post a Comment

')