Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Thursday, June 28, 2018

اس کی دو دن کی دوری مجھ سے نہیں سہن ہوتی تھی


اس کی دو دن کی دوری مجھ سے نہیں سہن ہوتی تھی " اور مجھے اس کے بغیر ۔ پوری عمر گزارنی ہے - ایک پوری عمر۔۔ میرا تو ایک ایک لمحہ ۔ اس انسان جیسا ہے ۔ جسے رسی پر لٹکا دیا گیا ہو ۔اور اسے پھانسی نہ دی جا رہی ہو۔۔ وہ خود رو رو کر موت مانگ رہا ہو۔۔ لیکن اسے موت دان نہ کی جا رہی ہو۔۔ میرا دل ایڑھیاں رگڑ رگڑ کر کرلانے تڑپنے لگتا ہے۔۔۔اس کا ساتھ مانگتا ہے۔۔ اس انسان کے پاس رہنے کو روتا ہے ۔ جو میرے لیئے زندگی سے بڑھ کر ہے۔۔ جسے دیکھ کر میں ہر بار نئے سرے سے جی اٹھتا ہوں۔۔ لیکن یہاں پھر قسمت کی بات آ جاتی ہے۔۔ جو میری محبت اور اس دل سے بھی زیادہ پاس ۔ میرے کندھے پہ ہاتھ رکھے۔ تیار کھڑی ہے۔۔ کہ کسی بھی لمحے ۔ میرا تڑپتا کرلاتا وجود ۔ اٹھا کر ایک اندھی جہنم میں۔۔ اس محبت اس زندگی سے دور پھینک دے۔۔ ایک عمر، جو اس کے بن گزارنی ہے۔۔ ایک لمحہ ہے، جو اس کے بن گزرتا نہیں 



No comments:

Post a Comment

')