Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Wednesday, July 25, 2018

#میرا_نمبر_تک_نہ_بھول_سکا۔۔۔۔۔


آج بہت عرصے بعد دل نے شدت سے چاہا کیوں ناں حال پوچھ لوں کبھی ہم نے بہت اچھا وقت گزارہ تھا ساتھ
ہم ایک نہ ہو پاۓ تو کیا اچھے دوست تو تھے ناں..؟ یہی سوچ کر موبائل نکالا نمبر تو اس کا کبھی بھولى ہی نہیں تھى ، نمبر ملایا لیکن کسی نے اُ ٹھایا ہی نہیں ، میں نے سوچاابھی بھی بھی اس کی عادت گئی نہیں موبائل سائلنٹ پر رکھنے کی
خیر پھر اپنے کام میں مصروف ہو گئى دو گھنٹے تک کوئی جواب نہیں آیا تو پھر کال ملا دی لیکن پھر کسی نے رسیو نہ کیا ، میں یہ سمجھ لیتى کہ اس کا موبائل کہیں کھو گیا ہو گا میں یہ سمجھ لیتى کہ اس نے اپنا موبائل کبھی دیکھا ہی نہیں ، میں ی مان لیتى کہ وہ انجان نمبر سمجھ کر بات نہیں کر رہا ہو گا کیونکہ اس کا آخری میسج تھا کہ میں تمھارا نام اپنی زندگی اور موبائل دونوں سے مٹا رہا ہوں
لیکن نہیں ایسا کچھ نہیں تھا
“اس کا میسج آیا
#میں_تم_کو_بھول_چکا_ہوں
اس لیے مجھے تنگ مت کرو
میں اس سوچ میں پڑ گئى کہ کیا وہ مجھے سچ میں بھول
چکا ہے..؟
جو 
#میرا_نمبر_تک_نہ_بھول_سکا۔۔۔۔۔


No comments:

Post a Comment

')