Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Saturday, July 21, 2018

بہت بھاگی ہوں کچھ رشتوں کے پیچھے


بہت بھاگی ہوں کچھ رشتوں کے پیچھے۔۔۔۔اب تھک گئی ہوں ایک جگہ رک جانا چاہتی ہوں۔۔۔جس کے پیچھے جتنا بھاگی اتنی ہی تکلیف ہوئی۔۔۔اب دل چاہتا ہے ان لوگوں کی پرواہ کرنا چھوڑ دوں۔۔۔جنہیں میرے پیار کی کوئی قدر نہیں۔۔۔جنہیں میرے ہونے نا ہونے سے فرق نہیں پڑتا۔۔۔کبھی کبھی دل کرتا ہے ان جیسی ہی بن جاوں۔۔۔پھر سوچتی ہوں ان میں اور مجھ میں کیا فرق رہ جائے گا۔۔۔بس یہی سوچ کر ہر بار کڑوے گھونٹ پی لیتی ہوں اور خاموش ہو جاتی ہوں۔۔۔اور پھر دل کو یہی تسلی دیتی ہوں کہ مجھے تکلیف دینے والے کے لیئے میری خاموشی ہی کافی ہے۔۔۔
!!




1 comment:

')