Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Friday, October 11, 2019

وہ ایسے ہی نہیں چلا گیا تحفہ دے گیا ہے



وہ ایسے ہی نہیں چلا گیا تحفہ دے گیا ہے ڈپریش کا۔ میری صحت گھٹتی جا رہی ہے۔ کچھ کھایا پیا نہیں جاتا۔ میں بہت گم سم اور چپ چپ ہو گئی ہوں۔ میرے چہرے پر آنسوں کے کالے نشان نمایاں ہو گئے ہیں۔ آنکھوں کے گرد گہرے حلکے پڑ گئے ہیں۔ میرے خوبصورت بال گرنے لگے اور چند ایک رہ گئے ہیں۔۔ سب مجھ سے میرے بدلے ہوئے انداز پر شکوے کرنے لگے ہیں۔ ایک کے بعد ایک میں اپنے رشتے بھی کھو رہی ہوں۔ اس راستے پر میں ساکت ہوں سب آگے بڑھ رہے ہیں اور میں اپنی تکلیف کا بوجھ لیے وہی پڑی ہوں
__💔



No comments:

Post a Comment

')