Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Thursday, July 12, 2018

چھت پہ کھڑا شام کو ڈوبتے دیکھ رہا ہوں


میری طرح اُسے بھی ڈوبتی شام کا فسوں خیز منظر جھلا کردیتا ہے ، بتایا تھا اُس نے مجھے "چھت پہ کھڑا شام کو ڈوبتے  
"دیکھ رہا ہوں ، اِس منظر سے عشق ہے مجھے 
_!!! وہ آج بھی شام کو ڈوبتا دیکھ رہا ہوگا
_!!!کتنی خوش قسمت ہے نا شام کی لالی ، اُسکی آنکھوں کے رستے اندر تک اُتر جاتی ہے، اُسکی ڈھیروں باتیں سُنتی ہے
کاش
میں بھی کسی شام کا منظر ہوتی ، میرا بھی وہ انتظار کرتا، مجھے بھی وہ اپنی آنکھوں کے رستے دل میں اُتار لیتا ، میں بھی اُس کا عشق بن جاتی، مجھ سے بھی وہ اپنے دل میں چھپائی ڈھیروں باتیں کہہ دیتا، میرے بھی ڈوبنے پر وہ پھر آنے کا وعدہ  کر کے لوٹ جاتا
کاش میں بھی کوئی شام ہی ہوتی ، جس سے کم از کم وہ کبھی اُکتا تو نا جاتا، منہ تو نہ موڑ لیتا، روٹھ تو نہ جاتا
_!!!


No comments:

Post a Comment

')