Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Monday, April 30, 2018

ابھی تو ساتھ رہنا تھا



ابھی تو ساتھ رہنا تھا

تمہیں تو میری آنکھوں کو بہت سے خواب دینے تھے
تمہیں تو میری اِس بے رنگ پھیکی عُمر میں کتنے سُہانے رنگ بھرنے تھے
تمہیں تو میری ازلوں کی اُداسی دور کرنی تھی
تمہیں تو اپنی پوروں سے مِرا ہر اشک چُننا تھا
تمہیں تو میرے سر کو گود میں رکھ کر مِرا ہر درد سُننا تھا
تمہیں تو میری بِکھری ذات سے اِک عشق تھا شاید
تمہیں تو بھول جانے کا تصور مار دیتا تھا
مگر یہ کس طرح سب کچھ اچانک بھول بیٹھے ہو
تو کیا وہ جھوٹ تھا سارا
وہ سب وعدے وہ سب دعوے محض باتوں کی حد تک تھے
کہو کیا جھوٹ کہتے تھے
زمانہ کچھ کرے لیکن ہمارے ہاتھ میں اِک دوسرے کا ہاتھ رہنا ہے
ہمیں تاعُمر یوُنہی ساتھ رہنا ہے
ابھی تو عُمر باقی تھی
ابھی تو خواہشوں کی ٹہنیوں پر پُھول کِھلنے تھے
ابھی تو ہجر کے سب چاک سِلنے تھے
ابھی تو وقت کے مُنہ زور گھوڑے کی لگاموں میں ہمارا ہاتھ رہنا تھا
ابھی تو ساتھ رہنا تھا


No comments:

Post a Comment

')