Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Wednesday, May 2, 2018

جب بھی میں کبھی سورہ یسں کی تلاوت سنتی ہوں



جب بھی میں کبھی سورہ یسں کی تلاوت سنتی ہوں تو یہ آیت

وامتازوا اليوم ايها المجرمون۔

مجھے بہت زور سے کلک کرتی تھی۔ جب میں نے اسکا ترجمہ چیک کیا تو مجھے پتہ چلا کہ اسکا مطلب ہے کہ
 گنہگارو! تم آج الگ ہو جاو۔
میرے زندگی میں زیادہ تجربات نہیں ہیں، لیکن اس بات کو میں یوں ریلیٹ کرنا چاہوں گی کہ جب میں سکول جاتی تھی تو کلاس میں ٹیچر آکے کہتی تھی، جن لوگوں کو سبق یاد نہیں ہے وہ الگ ہو جائیں۔ کیونکہ میں ایک اچھی سٹوڈنٹ تھی تو سبق نہ آنے پہ یوں الگ کھڑا ہونا مجھے اپنی سخت توہین محسوس ہوتا اور میرا رو رو کے برا حال ہو جاتا۔
یہی بات سوچ کے میں دوبارہ رو پڑی کہ اگر اللہ نے قیامت کے دن ایسا فرما دیا کہ گنہگارو! تم آج الگ ہو جاو، تو پھر میں کہاں جاؤں گی۔
پھر تو Next Day کا آپشن بھی نہہں ہو گا



No comments:

Post a Comment

')